Retourbeleid
We hanteren een retourbeleid van 30 dagen vanaf het moment dat u uw goederen ontvangt.
Om in aanmerking te komen voor retournering, moet uw artikel zich in dezelfde staat bevinden als waarin u het heeft ontvangen, ongedragen of ongebruikt, met labels en in de originele verpakking. U heeft ook de kassabon of het aankoopbewijs nodig.
-Wij bieden geen restituties op AFGEPRIJSDE artikelen, artikelen gemarkeerd als DEFINITIEVE UITVERKOOP, of artikelen gekocht met een kortingscode.
-Restituties zijn exclusief verzendkosten.
Om een retour te starten, kunt u contact met ons opnemen via info@karinverheesen.nl. Als uw retour wordt geaccepteerd, sturen we u een retour verzendlabel en instructies over hoe en waar u uw pakket moet verzenden. Artikelen die naar ons worden teruggestuurd zonder eerst een retour aan te vragen, worden niet geaccepteerd.
U kunt altijd contact met ons opnemen voor vragen over retourzendingen via info@karinverheesen.nl.
Schade en bezorgproblemen
Controleer uw bestelling bij ontvangst en neem onmiddellijk contact met ons op als het artikel defect, beschadigd is of als u het verkeerde artikel heeft ontvangen, zodat we het probleem kunnen beoordelen en corrigeren. Aanvragen over verloren pakketten tijdens het transport moeten 30-60 dagen na verzenddatum voor binnenlandse bestellingen en 40-70 dagen voor internationale bestellingen worden ingediend, zodat wij claims kunnen indienen bij de postdienst en de verzekering voor restituties. Aanvragen die na de opgegeven termijnen worden ingediend, komen niet in aanmerking voor een verzekeringsclaim en kunnen niet worden terugbetaald. Karin Verheesen Huidverbetering is NIET verantwoordelijk voor pakketten die verkeerd zijn bezorgd door de postbezorger of voor pakketten die na de bezorgbevestiging zijn gestolen. Als het pakket als “Afgeleverd” is bevestigd door de postbezorger, maar u heeft het niet ontvangen, neem dan onmiddellijk contact op met de klantenservice van de postbezorger om te informeren naar de status van het pakket en/of om een claim in te dienen voor een vermist pakket.
Uitzonderingen / niet-retourneerbare artikelen
Bepaalde soorten artikelen kunnen niet worden geretourneerd, zoals op maat gemaakte producten (zoals geborduurde kussenslopen) en persoonlijke verzorgingsproducten (zoals gezichtsmaskers, huidverzorgingsproducten, gezichtstape-artikelen). Neem contact op als u vragen of opmerkingen heeft over een specifiek artikel.
Helaas kunnen we geen retouren accepteren op afgeprijsde artikelen.
Omruilingen
De snelste manier om te krijgen wat u wilt, is door het artikel dat u heeft te retourneren, en zodra de retourzending is geaccepteerd, een aparte aankoop te doen voor het nieuwe artikel.
Restituties
We zullen u op de hoogte stellen zodra we uw retour hebben ontvangen en geïnspecteerd, en laten u weten of de restitutie is goedgekeurd of niet. Als het is goedgekeurd, wordt u automatisch terugbetaald via uw oorspronkelijke betaalmethode. Vergeet niet dat het enige tijd kan duren voordat uw bank of creditcardmaatschappij de restitutie verwerkt en plaatst.
Heeft u nog vragen?
Neem dan contact met ons op.